
5 oplossingen om je werkplek meer te organiseren
Wie kent het niet, een bureau of werkplek dat bedolven is met allerlei dingen. Van papieren tot pennen en nietmachines, als je druk bezig bent kan het een puinhoop worden op je bureau. Aan de ene kant laat het zien dat je productief bezig bent en in een goede workflow. Maar, wanneer je niet aan het werk bent, wil je niet dat de puinhoop zichtbaar blijft en mag het wel weer geordend zijn.
Dat opruimen is vooral belangrijk wanneer je werkplek flexibel is of in de huiskamer gevestigd is. Al blijkt wel, een opgeruimde werkplek zorgt voor een snellere start en een betere workflow (ik weet niet of dat wel voor mij geldt).
Om je bureau of werkplek zo goed mogelijk op te ruimen, heb je opbergmogelijkheden nodig. Daarom heb ik een vijftal producten geselecteerd die qua design je werkplek mooier maken, maar die ook praktisch zijn om alles in op te bergen.
Deze enorm praktische Home Office Box van Orgalux is een plaatje. Het fijne is dat het bestaat uit meerdere delen en het er netjes en strak uit ziet.
Wanneer je echt niets wilt zien van alle rotzooi die je in een bak gooit, dan zijn er deze prachtige Side Table Cubics van Orgalux.
Een mandje waar je alles in kan gooien, is uiteraard ook makkelijk. Het is snel opgeruimd. Dit is de Restore van Muuto.
Deze Uten.Silo van Vitra is anders dan de meeste opbergers door zijn verticale benadering. Niet minder praktisch uiteraard.
Een prettige oplossing voor al het papierwerk met dit brievenbakje KVISSLE van Ikea.
Er is nog zoveel meer mogelijk met opbergen, dit was maar een kleine selectie. Je ziet nu wel dat vormgeving je bureau of werkplek kan veranderen in aantrekkelijke plek om te werken.
Ben jij van het opruimen en je bureau georganiseerd achterlaten, of is het altijd een puinhoop?
XOXO
Designaresse

